Fb.Tw.In.

GRZEŚKI

FIRMA

COLIAN

MARKA

GRZEŚKI

ROK

2020-21

ZADANIE

NOWA PLATFORMA KOMUNIKACJI DLA MARKI ORAZ BRAND EXTENSION NA NOWE KATEGORIE

Jedną z ważniejszych w Colianie marek są Grześki. Te popularne wafle w czekoladzie od lat maja swoich fanów w Polsce. Niemniej jednak konkurencja nie śpi. Wręcz jest bardzo aktywna. Prince Polo zarządzane przez giganta Mondelez prześcignęła Grześki przez swoje nowoczesne i dostosowane do konsument działania marketingowe. Grześki potrzebowały tez odświeżenia oraz nowej propozycji produktowej, która by w sposób mądry wykorzystała potencjał marki. Tak powstał Baton Mega Grześki. Podczas zarządzania Działem Marketingu w Colianie wprowadziłem na rynek nową, kreatywna platformę komunikacji marki „Każdy ma swoje grzeszki… Grześki”. Tylko marka Grześki mogła sobie pozwolić na taki oryginalny slogan. Ponadto platforma miała ogromny potencjał do wykreowania działań 360 stopni. Była bardzo pojemna i ten potencjał został wykorzystany. Co zaowocowało przyznaniem tej kampanii Brązowego Effie Awards.

 

Wykorzystanie platformy w SOME
Baton Grześki - przykład Brand Extension marki na inne kategorie