Fb.Tw.In.

JOHN BURG

FIRMA

NORTH FOOD

MARKA

JOHN BURG

ROK

2015

ZADANIE

SYSTEM ZEWNĘTRZNEJ I WEWNĘTRZNEJ IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ NOWEJ MARKI RESTAURACJI

Firma North Food zgłosiła się do mojej agencji z zadaniem wykreowania nowej marki restauracji z jakościowymi burgerami. Nazwa była wybrana. Należało przygotować logotyp wraz z identyfikacja wizualną. 

W ramach zlecenia wykonaliśmy cały projekt marketingowego wystroju wnętrza wraz ze storytellingiem wokół Nowej Zelandii, skąd pochodziła wołowina Black Angus, która była bazą do większości produktów.

Kierunkiem jaki obraliśmy wtedy był styl „rzemieślniczy”, który był postrzegany jako jakościowy z domieszką naturalności i ręcznego wyrobu. Tablicowe tła i białe napisy w infograficznym stylu nie były jeszcze wtedy tak popularne jak w ostatnich latach.

Stylistyka doskonale się przyjęła, a restauracja nie traci na popularności. Właściciel przymierza się również do otwarcia kolejnych punktów w Polsce.

 

Seria pakatów do kampanii oraz social mediów
Projekt jednej ze ścian "marketingowych" w restauracji