Fb.Tw.In.

SONKO

FIRMA

OSHEE WORLD

MARKA

SONKO

ROK

2019

ZADANIE

REBRANDING MARKI ORAZ NOWA STRATEGIA ROZWOJU PO PRZEJĘCIU PRZEZ OSHEE

Jako Dyrektor Marketingu w OSHEE WORLD – grupie, która wtedy posiadała OSHEE oraz Kingę Pienińską, dostałem zadanie odświeżenia marki Sonko oraz wykreowanie jej na konkurencyjną i nowoczesna markę produktów FIT oraz ryż, kaszy i dań gotowych. Marka była już liderem synowym, ale mocna konkurencja wyprzedziła Sonko w kwestii marketingu i wizerunku. Co groziło utratą pozycji lidera i odrabianiem strat wywołanych małą aktywnością marketingową marki i dość przestarzałym brandingiem i packaging’iem.

Zaczęliśmy od rebrandingu i odświeżenia logo oraz konsekwentną, ale przemyślaną wymianą opakowań na nowy, nowocześniejszy branding oraz dynamicznym rozwojem NPD.

Jak to bywa w sytuacjach kiedy konsumenci są przyzwyczajeni do marki, cały rebranding musiał być rozfalowany, tak by zmiana nie pociągnęła za sobą ryzyka nie rozpoznania marki przez dotychczasowych konsumentów.

SONKO przed rebrandingiem
SONKO po rebrandingu