REBRANDING MARKI, NOWA PLATFORMA KOMUNIKACJI ORAZ INNOWACYJNE NPD
Jako Global CMO w Colianie zarządzałem markami: Jeżyki, Grześki, Familijne, Śliwka Nałęczowska oraz Goplana. Jeżyki to lider w kategorii ciastek w czekoladzie. Niewiele jednak oprócz ciastek oferują konsumentowi. A Brand Extension w przypadku tak silnej i lubianej marki wydawało się koniecznością. Tak powstały kulki najeżone bakaliami od Języków oraz baton jako przekąska impulsowa.
Ponadto marka potrzebowała odświeżenia wizerunku oraz packagingu. Opakowania pamiętały inna epokę. W sposób rozważny przeprowadziłem rebranding marki, tak by nie stracić konotacji z poprzednim brandingiem oraz wprowadziłem na rynek innowacyjny produkt Języki Coolki. Podczas mojego zarządzania marketingiem w Colianie powstała również nowa platforma komunikacji marki. Jednak dotąd nie ujrzała światła dziennego. Zapewne z uwagi na optymalizacje budżetów reklamowych w trudnym 2022 r.