Koncepcja na innowacyjny produkt w nowej dla firmy kategorii
Firma GELLWE (obecnie FoodCare) zwróciła się do mnie o wykreowanie nowej marki w nowej dla firmy kategorii, która byłaby w trendzie rynkowym i dała firmie możliwość wejścia w dobrze zapowiadającą się kategorię.
Po analizie rynku i insightów okazało się, że obiecującą i wciąż mało konkurencyjna kategorią jest rynek płatków śniadaniowych i musli. Kolejny krokiem było wykreowanie nazwy oraz NPD, które miałoby szanse obronić się na runku, zakładając, że firma nie miała dotąd doświadczenia w tej kategorii. W ramach zlecenia przygotowałem:
nazwę
logotyp (wraz z zewnętrznym dostawcą)
koncepcję produktową – jednorazowe opakowania w formie poręcznych saszetek – NOWOŚĆ wtedy na rynku. Było to pionierskie rozwiązanie, kodowane później przez inne marki
koncepcja portfolio produktowego
strategia marketingowa na kolejne 2 lata
materiały handlowe i narracja dla Sales Force
Obecnie Fitella przeszła już kilka rebrandingów, ale jak na tamte czasy marka była innowacyjna i nowoczesna.