SONKO
FIRMA
OSHEE WORLD
MARKA
SONKO
ROK
2019
ZADANIE
REBRANDING MARKI ORAZ NOWA STRATEGIA ROZWOJU PO PRZEJĘCIU PRZEZ OSHEE
Jako Dyrektor Marketingu w OSHEE WORLD – grupie, która wtedy posiadała OSHEE oraz Kingę Pienińską, dostałem zadanie odświeżenia marki Sonko oraz wykreowanie jej na konkurencyjną i nowoczesna markę produktów FIT oraz ryż, kaszy i dań gotowych. Marka była już liderem synowym, ale mocna konkurencja wyprzedziła Sonko w kwestii marketingu i wizerunku. Co groziło utratą pozycji lidera i odrabianiem strat wywołanych małą aktywnością marketingową marki i dość przestarzałym brandingiem i packaging’iem.
Zaczęliśmy od rebrandingu i odświeżenia logo oraz konsekwentną, ale przemyślaną wymianą opakowań na nowy, nowocześniejszy branding oraz dynamicznym rozwojem NPD.
Jak to bywa w sytuacjach kiedy konsumenci są przyzwyczajeni do marki, cały rebranding musiał być rozfalowany, tak by zmiana nie pociągnęła za sobą ryzyka nie rozpoznania marki przez dotychczasowych konsumentów.